xmlns:fb='http://ogp.me/ns/fb#' xmlns:fb='http://ogp.me/ns/fb#' Be The Light You Are: למה לא בעצם? ועל מגה בול

יום שישי, 5 באוגוסט 2011

למה לא בעצם? ועל מגה בול

זאת לא הפעם הראשונה שאני נתקלת בשירות טוב או גרוע ותמיד יש את החבר או שניים שאני משתפת בחוויה טובה ועשרות אחרים בחוויה רעה. אבל כמי שכבר כמה שנים יושבת על המשבצת של מומחית "בכל מה שמניע ומפעיל צרכנים" (ועל זה בהמשך)  הגיע הזמן שאתחיל קצת לקשקש על זה.
מה גם שבשלושה שבועות האחרונים כל מה שאני עושה זה להיות צרכנית ולא ממש הולך לי, בעיקר כי המותגים שבהם נתקלתי לא ממש התאבדו על להיות שירותיים במיוחד אז החלטתי לעשות עם זה משהו. אולי גם כל האווירה בחוץ, זאת הקוראת לשינויים (ואני הרי פריקית של שינויים...) נותנת דחיפה במקומות הנכונים.

הבלוג הזה מתאר חוויות אישיות שלי ומזמין אחרים להוסיף את החוויות שלהם... אולי מתוך זה יתנהל דיאלוג שיעזור לאלה האחראים על חוויות הצריכה שלנו להקשיב טוב יותר ולשנות אם צריך...
יאללה יוצאים לדרך.

יום שישי 05 אוגוסט 2011, השעה 12:30 בצהריים. מגה בול רמת החייל.
רק 70 אנשים לפנינו בתור לבשר... לקחנו פתק אך ידענו שלא נעמוד בתור. ככה זה כשקונים משהו ביום שישי – די מגיע לנו. אחרי סיבוב קצר בסופר הגענו לתורים של הקופה ואז הבנו שאולי 70 אנשים בתור לבשר זה לא כזה נורא. חלק עוד יוותרו בדרך ויש מלא קצבים (10 נקודות למגה) אז אולי נספיק. אני נשארתי בתור עם הקטנה בעגלה שהספיקה לאכול 2 מעדנים וביצת קינדר אחת ולעשות חנדלך לכמה קונים מסביב וגם לצעוק על גבר אחד שהוא לא נחמד (והייתי צריכה להסביר לו שהיא בקטע של נשים עכשיו "רק אימא ולא אבא" כזה) ובן זוגי הספיק לחזור עם שקיות הבשר ועוד המתנו 20 דקות לקונה שלפנינו.  אלא שזאת עוד חיכתה לחברה שלה שתבוא עם הבשר וחיכתה וחיכתה וביחד עימה חיכנו אנחנו ועוד 4 קונים עמוסי עגלות מאחורינו. כך חיכינו עוד 10 דקות נוספות!!!
אני ביקשתי מהקופאית שתסגור את הקניה מיד וכשההיא תחזור עם הבשר שתעמוד שוב בתור ותשלם בנפרד. הקופאית קצת חששה ואמרה שאין לה מה לעשות.
לקחתי את הקטנה על הידיים והשארתי את בן זוגי לשלם. כשהגעתי לקופה הראשית, הקופאית שם אמרה לי "גברת את מכירה את הישראלים – ככה הם...". לא עזר שאמרתי שגם אני ישראלית אך לא מתנהגת כך. כשהסברתי לה שהיא יכולה לנהל מדיניות שבה הם לא מאפשרים זלזול כזה בלקוחות אחרים היא אמרה לי שהם מפחדים שיפגעו בקופאית. וכשהסברתי לה שאין לי שום ענין עם הקופאית היא אמרה לי שהיא לא יכולה לעזור ושאפנה למנהלת המקום.
יצאתי....

מגה היקרים: מאחלת לכם לגדל ביצים ולא לפחד מקונים ארסים סטייל ההיא שעיכבה את התור וגרמה לחמישה קונים להתעצבן עליכם. ומקווה שתתאפסו על הקופאיות הראשיות שלכם. לא הכול אפשר לפתור ב"את מכירה את הישראלים" – אולי תבחרו אנשים עם פרופילים יותר שירותיים בעמדות החזקות שלכם.

אולי אני אבדוק את רמי לוי...
שבת שלום!
קארן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה